Pèl de gall
Pèl de Gall ens presenta…
“Entre sa llum i sa foscor” (RGB Suports) el sisè treball discogràfic de Pèl de Gall, ja està disponible en format CD, així com en les principals plataformes de streaming habituals.
Tant el títol del disc com la mateixa portada, ja apunten la seva essència: un equilibri entre contrastos, tants a nivell de sonoritat com de temàtica, explorant diferències estilístiques i emocionals per convergir en un punt comú: la música com a nexe universal.
En aquest àlbum de 12 cançons, la majoria totalment inèdites, hi impera el pop-rock festiu marca de la casa, amb cançons com “Yin Yang”, “Sa mare que et va parir“, “In Menorca Tonight” i “Tots cap amunt“. No obstant això, també hi trobem balades plenes de sentiment com “Hores 02:00“, o “Tu ets es meu estiu” i cançons fresques i originals com “Com en Peter Pan“.
Aquest nou treball suposa un nou pas endavant en la trajectòria de la banda menorquina, que consolida un so madur i professional, treballat al detall per oferir una experiència musical captivadora i actual.
Amb “Entre sa llum i sa foscor“, Pèl de Gall reafirma la seva identitat i continua la seva evolució cap a un so fresc i sorprenent, sense perdre mai el caràcter alegre, optimista i festiu que defineix la seva trajectòria.
La totalitat de les cançons han estat composades per Frank Pons i Ernest Martí, han estat enregistrades i mesclades per David Rosell a l’estudi Can Pardaler (Els Catarres, Buhos), i han estat masteritzades als estudis Ultramarinos Mastering i CHM Mastering.
En gires anteriors, la banda va passar per alguns dels escenaris més importants de l’escena musical catalana, com per exemple el Canet Rock 023, Barraques de Sitges 23, Festival Strenes 24, Calafell Beach Festival 24, i Satèl·lit Fest, entre d’altres, sempre amb una gran connexió banda-públic.
Per celebrar aquest nou llançament, Pèl de Gall va oferir tres concerts de presentació:
– Mallorca (17 de maig) – Satèl.lit Fest, on també hi van participar artistes com The Tyets
– Barcelona (22 de maig) – Sala Paral.lel 62, compartint cartell amb Auxili
– Menorca (24 de maig) – Sala Multifuncional de Ciutadella, compartint cartell amb Esther i Ses Bísties.